Tina Geisler

Tina reached out to renew her website with a more individual brand design and clear positioning for her unique creative coaching services to support individuals in envisioning and reaching their higher potential in life and career.

FULLY SEEN supported Tina to land deeper in her true purposeful power place with guidance for her personal brand positioning. We then translated her personal branding to a coherent visual brand that transmits her personality, mission and message in a felt sense way to her audience with vibrant color and unique brand elements. The results are a defined brand kit and a re-focused new website, from which she can built more communication channels and products.

© 2023

  • Personal Branding
  • Visual Brand Design
  • Website Design
  • Personal Brand Guidance & Visual Brand Development: Antonia Wibke Heidelmann
  • Portrait Photography: Jurek

Tina’s Erfahrung

„Zuerst fällt auf, das Awi die Dinge erfrischend klar im Findungsprozess benennt und aufzeigen kann. Sie hat eine tolle individuelle Fähigkeit, Personen und Geschäftsmodelle zu erfassen und diese treffend visuell darzustellen. Dabei kreiert sie eine klare Struktur. Diese fließt in das Design ein und markante Punkte werden von ihr hervorgehoben. Dies alles tut sie unter Berücksichtigung der aktuellsten Marketingperspektive.
Awi ist eine wunderbar umgängliche Person mit der ich jederzeit wieder zusammen arbeiten würde. Sie kann in den digitalen Treffen gut erklären und ich habe mich immer motiviert gefühlt am Projekt weiter zu arbeiten. Mit viel Freude konnte ich beobachten, wie meine Webseite immer mehr Gestalt annahm. Weiterhin lernte ich noch einiges Neues über mich sowie über Marketing-Abläufe. Auch in der technische Beratung ist Awi eine große Hilfe – was ich sehr schätze.
Ich bin hochzufrieden mit meiner neuen Webseite und habe viele positive und begeisterte Rückmeldungen für diese erhalten. Meine Hoffnungen auf eine sehr professionelle und individuelle Homepage haben sich voll und ganz erfüllt.“

“The first thing you notice is that Awi names and points out things refreshingly clearly in the discovery process. She has a great individual ability to recognise people and business models and present them visually in an apt manner. In doing so, she creates a clear structure. This flows into the design highlighting my strong points. She does all of this with the most current marketing perspective in mind.
Awi is a wonderfully easy-going person who I would work with again at any time. She can explain well in the digital meetings and I always felt motivated to continue working on the project. It was with great pleasure watching my website taking more and more shape. I also learned a few new things about myself and about marketing processes. Awi is also a great help in terms of technical advice – which I really appreciate.
I am very happy with my new website and have received a lot of positive and enthusiastic feedback. My hopes for a very professional and individual homepage have been completely fulfilled.”